Case Stories
_______________________________
Med sine tre generationers erfaringer er Jeros med til at hæve hygienestandarderne i fødevareindustrien
Vores erfaring i Brasilien har vist, at markedet ikke kun er modent, men også aktivt søger at deltage i initiativer, der er centreret omkring FNs verdensmål."
- Evita Rosdahl, CEO, Jeros Læs mere om Jeros oplevelser i Brasilien og deres bidrag til verdensmålene
Kanda introducerer Virtual Reality som træningsmetode til Japans voksende vindindustri
Behovet for kvalificeret arbejdskraft til Japans offshore industri kan afhjælpes med Kandas skalerbare VR træningsløsninger, der bidrager til den grønne omstilling med et minimeret CO2 forbrug."
- Lene Thirup, CCO, Kanda
Læs mere om hvordan Danmarks position inden for vindenergi kan være løftestang for Kandas eksport til Japan
OUT-SIDER har effektivt brugt bæredygtighed og Verdensmål som døråbner til det svenske marked
Bæredygtighed er en forudsætning for at være relevant på det svenske marked. Markedspulsen handler mere om at addressere samfundsmæssige problemer, end om blot at sælge produkter. "
- Rikke Edsjö, The Trade Council, Stockholm
Læs mere om OUT-SIDER og hvordan de bruger bæredygtighed til at styrke eksporten til Sverige
vCare's innovative løsninger adresserer sundhedskløften i Indien
Der er en stigende forekomst af kroniske sygdomme.. der fører til en betydelig ubalance imellem efterspørgsel og udbud af sundhedsydelser. VCares indsats handler ikke kun om at forbedre sundhedsydelser, men også om at adressere uligheder i sundhedssystemet."
- Kushboo Verma, Founder og CEO, vCare
Kom med vCare på markedsbesøg i Indien
DanaDynamics tilbyder banebrydende autonome løsninger på bedre vandforvaltning i Holland
Vores mål var at identificere markeder, hvor vand er en kritisk samfundsmæssig faktor, og hvor vi kan anvende vores ekspertise til at gøre en meningsfuld forskel.”
- Martin Stockholm, Co-Founder, DanaDynamics
Markedsbesøg i Sverige Kom med Remoni på markedsbesøg i Sverige
Audientes - Fokus på verdensmål kan igangsætte nye partnerskaber i Indien
Gennem forløbet har vi fået en meget bedre forståelse for hvordan de enkelte verdensmål, som vi fokuserer på passer ind i vores forretningsstrategi… og hvordan vi eksekverer på dem.”
- Steen Thygesen, Adm. Direktør
Se nedenstående video for at høre mere om, hvad Audientes fik ud af deres forløb hos SDG Business Accelerator eller læs mere om deres erfaring og oplevelse her
Audientes' oplevelse af SDG Business Accelerator
DigiRehab - Bæredygtighed kan åbne døre til både kunder og politikere
Gennem forløbet har vi fået en masse nyttig viden, så vi føler os meget bedre klædt på til at træde ind i en dialog om bæredygtighed og bruge det aktivt i vores forretning. Det er blevet et klart mål for os at få indarbejdet verdensmålene i vores eksterne kommunikation, fordi vi tror på, at det kan åbne nogle døre for os hos de store virksomheder og hos politikerne – både i Danmark og på nye markeder."
- Lars Jensen, Country Manager i Tyskland
Læs meget mere om DigiRehabs erfaringer og oplevelse med SDG Business Accelerator her
Interview DigiRehabs oplevelse med SDG Business Accelerator
Medica Pro - Fokus på verdensmål skærer konkurrenceevnen
Når vi nu kan begynde at fortælle om, hvordan vi bidrager til verdensmålene, bliver vi en endnu mere attraktiv partner og leverandør for de virksomheder, vi arbejder med.”
- Mette Molberg, founder og CEO
Læs mere om Medica Pros opnået redskaber gennem deres deltagelse i SDG Business Accelerator
The Trade Council Tyskland - Bæredygtighed kan få vigtige interessenter til at spidse ører
"Når dialogen handler om at dele erfaringer og viden snarere end om at sælge produkter, bliver mødet mere ligeværdigt og kan danne grobund for langvarige relationer”
- Lea Lukas, eksportrådgiver
Vil du vide mere?
Kontakt vores SDG Business Accelerator rådgivere på