Case Stories
_______________________________
Markedsbesøg i Sverige Kom med Remoni på markedsbesøg i Sverige
Kom med vCare på markedsbesøg i Indien
Audientes - Fokus på verdensmål kan igangsætte nye partnerskaber i Indien
Gennem forløbet har vi fået en meget bedre forståelse for hvordan de enkelte verdensmål, som vi fokuserer på passer ind i vores forretningsstrategi… og hvordan vi eksekverer på dem.”
- Steen Thygesen, Adm. Direktør
Se nedenstående video for at høre mere om, hvad Audientes fik ud af deres forløb hos SDG Business Accelerator eller læs mere om deres erfaring og oplevelse her
![]()
Audientes' oplevelse af SDG Business Accelerator
DigiRehab - Bæredygtighed kan åbne døre til både kunder og politikere
Gennem forløbet har vi fået en masse nyttig viden, så vi føler os meget bedre klædt på til at træde ind i en dialog om bæredygtighed og bruge det aktivt i vores forretning. Det er blevet et klart mål for os at få indarbejdet verdensmålene i vores eksterne kommunikation, fordi vi tror på, at det kan åbne nogle døre for os hos de store virksomheder og hos politikerne – både i Danmark og på nye markeder."
- Lars Jensen, Country Manager i Tyskland
Læs meget mere om DigiRehabs erfaringer og oplevelse med SDG Business Accelerator her
![]()
Interview DigiRehabs oplevelse med SDG Business Accelerator
GoPen - Markedsbesøg gav nye indsigter om det indiske marked
Hvordan fungerer sundhedssystemet, og hvem kunne være vores målgrupper? Vi har talt om distribution og værdikæder, og hvem vi skal have med som partnere."
- Laura Mandel, Market Development Manager
Læs mere om GoPens erfaringer og videre plan efter deres forløb hos SDG Business Accelerator
![]()
Medica Pro - Fokus på verdensmål skærer konkurrenceevnen
Når vi nu kan begynde at fortælle om, hvordan vi bidrager til verdensmålene, bliver vi en endnu mere attraktiv partner og leverandør for de virksomheder, vi arbejder med.”
- Mette Molberg, founder og CEO
Læs mere om Medica Pros opnået redskaber gennem deres deltagelse i SDG Business Accelerator
![]()
OUT-SIDER - Bæredygtighed kan blive nøglen til det svenske marked
Vi har gjort bæredygtighed til et strategisk konkurrenceparameter for os, og vi vil gerne i endnu højere grad positionere os som thought leaders – dels fordi det betyder noget for os selv personligt, og dels fordi vi kan se, at det betyder noget for vores kunder.”
- Ib Mogensen, Adm. Direktør
Læs mere om OUT-SIDERs oplevelser og videre plan efter deres forløb med SDG Business Accelerator
![]()
The Trade Council Tyskland - Bæredygtighed kan få vigtige interessenter til at spidse ører
"Når dialogen handler om at dele erfaringer og viden snarere end om at sælge produkter, bliver mødet mere ligeværdigt og kan danne grobund for langvarige relationer”
- Lea Lukas, eksportrådgiver
![]()
Vil du vide mere?
Kontakt vores SDG Business Accelerator rådgivere på